عين ع الإعلام

07:02 صباحًا EEST

بالفيديو.. والدة «متحرش المرج»: ابني بيقلد الكاميرا الخفية وإديني عقلك!

قالت والدة شمس، المعروف إعلامياً بـ «متحرش المرج»، في مداخلة هاتفية مع الإعلامي معتز الدمرداش، مقدم برنامج «مصر الجديدة» الذي يذاع على قناة  «الحياة 2»، أن :”ابني بيقلد الكاميرا الخفية، ودائمًا قبل رمضان بيعملوا القفشات اللي بتيجي في التليفزيون.. والبنت دي قاعدة معانا في المنطقة وبيهزروا وبيضحكوا مع بعض”.

وأضافت: “هي اللي عاملة الكلام ده مع ابني، ولها دراية بالموضوع ده وبيهزروا والشباب بتهزر، والموضوع بقاله فترة ومعمول عند قسم إمبابة، ولو بجد كان القسم قبض عليهم، ولو الموضوع جد كانوا هياخدوه”.

وتابعت: “البنت صعبت عليا، قلت لها ليه عملوا فيكي كده قالت لي بنهزر مع بعض، قلت لها الكلام ده ماتعملهوش تاني”، مشيرة إلى أن ابنها “راح القسم عشان يقول لهم أنا معملتش حاجة زي دي”.

وذكرت أنه “قبل رمضان الشباب دايما بيهزروا ويعلقوا الزينة، وبيقلدوا برامج التليفزيون زي الكاميرا الخفية وإديني عقلك، وقبل ما نلوم على الشباب نلوم على برامج التليفزيون، وقبل ما نلوم على الشباب نلوم على البنات اللي بتلبس البناطيل والباديهات ونلوم على الكل”، فانفعل عليها «الدمرداش» قائلاً: «لكن هو ما ناخدوش قلمين ونقوله في الدين غض البصر”.

التعليقات