حوادث

09:04 صباحًا EET

أسباب قتل بواب لزوجته بمدينة نصر

قتل حارس أحد العقارات بمدينة نصر، زوجته بعدما اكتشف خيانتها بالصدفة أثناء مشاهدته “فيلم إباحي”، حيث وجدها في الفيلم تخونه مع أحد سكان العقار.

وقال “صلاح.ش”، حارس أحد العقارات بمدينة نصر بتحقيقات النيابة العامة فى القضية المقيدة برقم 26190 لسنة 2014 جنايات أول مدينة نصر، إن بداية الأحداث كانت منذ نحو 4 أشهر تقريباَ، حيث بدأت المشاكل والأزمات العائلية بينى وبين مراتى “درية.م” 35 سنة، ربة منزل، بسبب غيابها المتكرر والملحوظ عن البيت.

وأضاف: “في الفترة الأخيرة بدأت أسمع كلام عنها إنها ماشية بطال، والكلام ده كان بيتعبنى نفسياَ لإدأنى كنت متأكد إنه كلام مش حقيق.. لكن أحد الزملاء في يوم فرجني على فيلم إباحي على تليفونه، وفجأة لقيت إن اللى فى الفيلم هي مراتي مع واحد أعرفه ساكن فى عمارة جمب العمارة اللى بشتغل فيها، بس هو مكنش يعرف مراتي”.

وأوضح “صلاح”: “واجهت زوجتي بالأفلام وقامت منهارة من العياط وصارحتنى بكل حاجة، وإنها كانت بتعمل علاقات جنسية مع كتير من سكان العمارة، بس المصيبة الكبيرة لما ضغطت عليها فى الكلام قالتلى إن بنتى “و.ص” 13 سنة، كانت بتاخدها معاها علشان تنام مع الرجالة بس هى لسه بنت بنوت، ومع الضغط عليها فى آخر الكلام شككت إن ولادى مش منى، رحت جايب بنتى وسألتها عن الكلام اللى بسمعه، قالتلى إنها كانت بتنام مع رجالة مع أمها، ساعتها ملقتش أدامى غير حجر كبير كان بره الأوضة اللى عايشين فيها وفضلت أضربها بيه على دماغها لغية ما ماتت”.

التعليقات